Asien 2.0!

Diigo fortsätter komma med angenäma överraskningar, denna gång Sänd-till-blogg-funktionen i Diigo verktygsfält som jag precis upptäckt. Smidigt sätt att skapa ett inlägg direkt från en webbplats som man vill säga nåt om.

Funkar med

  • WordPress
  • Blogger
  • LiveJournal
  • Typepad
  • Movable Type
  • Windows Live Spaces
  • Drupal

Hursomhelst, det jag ville berätta var att jag hittade några coola länkar på E27 Unconference Singapore 2008 , ett start-up event för pigga Singapore-entrepenörer. Tack vare Sriram hittade jag dit, mitt fönster till Asien 2.0!

  • Zopim.com Zopim helps improve your visitors’ experience on your website. Zopim enables your visitors and clients to stay in touch with you through your website, using the most convenient form of communication, instant messages."
  • Widgeo.us "a platform that allows applications and people to communicate via multiple channels like widgets, SMS and Instant Messaging"
  • Podfire.sg (Video Podcast Network)

När jag skapade det här inlägget i Diigo så hämtade den även mina inlagda Diigo-taggar. Undrar om de lägger sig i taggfältet i WP också? Återstår att se…

Update: aha, det var taggarna i Diigo den tog, inte WP

There are no comments on this post.

Leave a Reply

